یک حمومی من بسازم 40 ستون....
زندگی نامه پرستار
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من دوست داشتم با دوستانم ارتباطی جدید پیدا کنم گفتم چی بهتر از این
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 9 / 4 / 1391برچسب:, :: 1:29 قبل از ظهر :: نويسنده : khodam

 آیا تا به حال به حمامی غیر از آن چه همیشه انجام می دهید فکر کرده اید؟ 
درباره ی حمام شیر حتماْ شنیده ایم٬ اما روش های دیگری نیز وجود دارند که شاید هرگز درباره ی آن ها چیزی نشنیده باشیم. 
حمام های مختلف در اقصی نقاط دنیا سنت ها و روش های خاص خود را دارند که به آن منطقه ی خاص وابسته است. 
از آن جمله اند: 

حمام آبجو: پوست را جوان و شاداب می سازد و برای پیر و جوان مفید و لذت بخش است. 

 





حمام نفت خام: روش خطرناکی است. 
حتماْ چشم٬ بینی و دهان خود را دور نگاه دارید و مواظب باشید شعله ای در محل وجود نداشته باشد(در آذربايجان)... 


 






حمام شراب : حمام شراب در كشور فرانسه رواج داره ولی بهترين جا برای اين حمام ژاپن...حمام شراب باعث شادابی پوست ميشود. 

 






حمام خاك : حمام در خاك در ژاپن بسيار رواج داره تا جايي كه بيشتر اينكه در دريا شنا كنند در خاك شنا ميكنند . 
 




حمام گوجه فرنگي: يكي از جشنهاي هر ساله مردم كلمبيا فستيوال جنگ گوجه است. 
در اين روز اسلحه مردم گوجه هست و با گوجه به هم حمله ميكنند و لحظه ای خوبيو برای هم رقم ميزنند. 
اين حمام هم برای شادابی روح و پوست بسيار مفيد است. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 182
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 182
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 214436
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



یک حمومی من بسازم 40 ستون....



<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
::ادامه مطلب::
نوشته شده در <-PostDate->| ساعت <-PostTime->| توسط <-PostAuthor->|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت